Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Olczyk Arleta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(1)
Reklamacja
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Tablice i wzory
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik öJak skutecznie pisać listy reklamacyjne do firm i instytucjiö to pierwsza na polskim rynku pozycja, w której zebrano niezbędne dla każdego klienta informacje. Książka napisana w sposób jasny, zwięzły, prezentuje najbardziej typowe sytuacyjne reklamacyjne z jakimi spotykamy się na co dzień: reklamacja obuwia w sklepie, reklamacja rachunku telefonicznego u operatora, reklamacja w pralni chemicznej, reklamacja nieudanego wyjazdu, reklamacja spóźnionej ub niedostarczonej przesyłki. W każdym rozdziale jest przedstawiono wzory listów reklamacyjnych W poradniku przedstawiono także wzory wniosków o interwencje, skierowane do instytucji (rzecznik konsumentów, arbiter bankowy, rzecznik ubezpieczonych, sądy polubowne) które pomagają konsumentowi w rozstrzyganiu sporów , bez konieczności kierowania sprawy do sądu powszechnego. [źródło opisu i okładki: http://listyreklamacyjne.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346.54 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej